דלקת הערמונית? טיפול בעלוקות רפואיות

דלקת הערמונית רק הירודותרפיה (טיפול בעלוקות)!
זמן קריאה: 3 דקות

דלקת הערמונית? רק הירודותרפיה (טיפול בעלוקות)!

לאחר גיל 30 כ 30% מהגברים סובלים ממחלה זו. כשאחרי גיל 40 – 40%, ואחרי גיל 50 – יותר מ 50%. זו הסטטיסטיקה הרשמית. המספרים בפועל עשויים להיות דרמטיים יותר, מכיוון שיש כאלה שלא פונים לקבלת טיפול רפואי מסיבות שונות,

 

התסמינים הקלאסיים של דלקת הערמונית

זה עשוי להיות חום במקרים חריפים, כאבים, דחף תכוף למתן שתן ואי נוחות בזמן מתן שתן, כאבים בבטן, שפיכה מוקדמת בהיעדר אורגזמה. ומצב רוח ירוד הקשור לחוויות אלה.

דלקת שלפוחית השתן החריפה מתחילה לרוב עם זיהום. זה יכול להיות זיהום, שהועבר במגע מיני. לדוגמאת טריכומוניאזיס, גרדנרלוזיס, כלמידיה שידועים כזיהומים שקשורים לתחום האורולוגיה. לעתים קרובות מאוד הזיהום מגיע מהדם או ממסלולי הלימפה של אברי האגן או איברים בדרכי השתן. זיהומים אלו גורמים להפרעות במחזור הדם בסמוך לערמונית, על רקע הידבקויות או תהליכי הצטלקות רקמות באגן ובבלוטה עצמה.

כאשר לעיתים קרובות לא ניתן למצוא אבחנה מיקרוביולוגית או את מקור הזיהום. במקרים כאלה, הרופאים מדברים על מה שמכונה ערמונית שאינה זיהומית. עם Prostadynia (פרוסטדיניה היא פשוט תופעה של כאבים באיזור הערמונית ללא הוכחה ברורה של דלקת).

סיבוכים של דלקת הערמונית

אינם רק ירידה בחשק המיני בפעילות הגברית. לאחר כל החמרה, וזה בהחלט קורה בהתקררות או אפילו עם היפותרמיה של הרגליים או האגן ,ותחושות לא נעימות בבטן התחתונה. דלקות שלפוחית השתן החוזרת ונשנות, יכול להוביל לעקרות, במקרה של פרוסטטיטיס חריף ואפילו לדלקת כליה ואגן הכליה (פיאלונפריטיס( כרונית המובילה לאי ספיקת כליות – אלה הם הסיבוכים האחרים שיכולים להיגרם במקרה של דלקת בערמונית.

 

מה לעשות כאשר מופיעים תסמינים אלה ?

ראשית כל האבחנה, מכיוון שבדרך זו, לרוע המזל, יכולה לבטא פתולוגיה של גידולי הערמונית, כולל סרטן הערמונית. הרפואה המודרנית רושמת אנטיביוטיקה עוצמתית בעת בדיקת המרכיב הזיהומי של דלקת הערמונית. הליכי פיזיותרפיה כולל חימום רקמות הערמונית על ידי סוגים שונים של טיפול כגון טיפול בלייזר ומגנטיות, למרבה הצער גם בגישה כל כך מקיפה, המטופל אינו מחלים לחלוטין ונדרש טיפולים חוזרים בעתיד למספר פעמים בשנה.

 

הירודותרפיה (טיפול בעלוקה רפואית)

שמשמשת זה מכבר בפתולוגיה זו, פותרת בהצלחה מכלול שלם של בעיות בערמונית. פשוטו כמשמעו מיד לאחר מספר טיפולים נעלמים הרבה מהסימפטומים של דלקת הערמונית. מכיוון שבמהלך העבודה של העלוקה הרפואית, היא מפרישה בין היתר היאלורונידאז (אנזים שמפרק חומצה היאלורונית וכך מגביר את החדירות של רקמת חיבור. נמצא באשכים, בזרע וברקמות אחרות). שיש לו יכולות ספיגה חזקה, כתוצאה מפעולה של האנזים ההידבקויות והצלקות שהפריעו הוסרו, והומסו מה שתורם לפעילות תקינה של הדם ברקמות. שום סוג של טיפול אינו יכול להשיג תוצאות כאלו כמו השימוש בהירותרפיה (טיפול בעלוקות). כתוצאה מכך מוגברת זרימת הדם למוקד הדלקת ומחלישים אותה. השפעת הירודותרפיה עמידה מאוד ומאופיינת בכמעט ללא תופעות לוואי מזיקות על הגוף. היא עושה דברים שטרם זמינים בטיפולים אחרים. הירודותרפיה אינה רק תרופה. היא מרפאת.

צרו קשר לקביעת טיפול

חלק מהלקוחות לא הרגישו כאבים כלל, אחרים חווים כאב חד וחולף, משהו כמו עקיצת יתוש. זה נמשך פחות מדקה, שכן העלוקה מפרישה חומר הרדמה מקומי אל תוך הפצע בזמן שהוא ניזון.

בטוח מאוד. משתמשים בו בבטחה במרכז ומזרח אירופה, במשך מאות שנים. לאחר שנים רבות של שימוש קליני נטול בעיות,עלוקות מסוג Hirudo medicinalis קיבל אישור רשמי כמכשיר רפואי בשנת 1984 ממינהל המזון והתרופות האמריקני ה FDA.

כן. לא ניתן לטפל בעלוקות באנשים אשר סובלים ממחלות כגון אנמיה, המופיליה ובהפרעות קרישת אחרות. אם אתם נוטלים אספירין (שמעכב את קרישת הדם), עליכם להימנע מטיפול בעלוקה. בנוסף, לא ניתן להשתמש בעלוקות לטיפול בזיהומים הניתנים בדם, כמו דלקת כבד B ו- C, ומחלות HIV. נשים בהריון. ובחולים עם נטייה להיווצרות צלקת קלואידית.

אצל מרבית החולים אחרי עקיצת העלוקה יתחילו לגרד ביום השני לאחר הטיפול ואז ימשיכו לגרד בערך 2-3 ימים. זהו סימן טוב, שכן הגרד נובע משחרור היסטמין, ומראה כי הריפוי מתרחש במקום, למידע מורחב ניתן לקרוא באתר.

סרטון הסבר והמחשת הטיפול של מטפלת באנגליה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן