טיפול בלבלב עם עלוקות

טיפול בלבלב עם עלוקות
זמן קריאה: 2 דקות

טיפול בלבלב עם עלוקות

אנשים רבים טועים לגבי בעיות בקיבה אחרי ארוחה חגיגית של מזון ושתייה. אבל זוהי למעשה הודעה של הגוך ל "תגובה לא מרוצה " של הלבלב שלנו יחד עם הכבד ומערכת המרה.

דלקת לבלב כרונית

כיום דלקת לבלב כרונית היא אחת הבעיות המשמעותיות ביותר שלעתים קרובות אין אנו מבחינים בה מכיוון שיא לא מלווה בדרך כלל בתסמינים כל שהם, לאחר ארוחות כבדות כלדוגמת ארוחות החגים יחד עם צריכה מוגזמת של אלכוהול, ושפע של מזון שומני אדם עשוי לחוש אי נוחות במחצית העליונה השמאלית של הבטן, בחילות. אנשים רבים נוטים לחשוב שזה נובע מבעיות בקיבה , אף כפי שציינו קודם זאת למעשה "תגובה לא מרוצה " של הלבלב שלנו יחד עם הכבד ומערכת המרה.

עישון גורם נזק ללבלב

הכבד, באמצעות כיס המרה ותעלות ההפרשות, שמובילות לתוך התריסריון. למעשה הלבלב והכבד נמצאים תחת לחץ וטראומה על ידי הצריכה המוגברת של אלכוהול ומזון שומני. לידעתכם אפילו עישון גורם נזק ללבלב.

לאחרונה, הנתונים מראים כי הפרעה בזרימה של מחזור הדם ממלא תפקיד חשוב בנזק למנגנון הלבלב, בשל עווית בכלי הדם ההיקפית, אפילו לדוגמא במקרה של בעיה בדיסקים או בחוליות של עמוד השדרה.

זיהום נגיפי לעתים קרובות ישמש כנקודת התחלה של הפעלת תהליכים אוטואימוניות בלבלב. כאשר הלבלב מתחיל  "לאכול " עצמו.

ללבלב יש 2 פונקציות עיקריות

האנדוקרינית הראשון, כלומר, הוא פולט הורמונים בדם הנשברים גלוקוז, אשר משמש לאנרגיה של תאים בגוף. בניגוד לפונקציה זו ישנם תנודות ברמות הגלוקוז בדם.

הפונקציה השנייה היא אקסוקרינית, כלומר, הלבלב מייצרת אנזימים המשמשים לעיכול מזון מהתריסריון והמעי הדק.

אלה 2 פונקציות אשר מושפעות בדרך כלל יחד במקרה של פציעה של רקמות הלבלב.

כאשר רקמת הלבלב נפגמת או מצטלקת

התוצאה של זה היא לבלב שלא יכול לבצע באופן מלא את הפעולות האנדוקרינית .

יתרונות השימוש באנזימי העלוקה

טיפול בעלוקות – תורמת לכך שהיא מקלה נפיחות, מקלה במקרה של דלקת, גורמת לסירוקלציה תקינה של זרימת הדם, מה שתורם להובלת חמצן וחומרים מזינים לתוך הרקמה הפגומה . הסרה של חומרים רעילים מרקמות התא כמו גם רקמות מצולקות, תודות למרכיבים ברוק העלוקה צלקות הרקמה שעל הלבלב נספגים אט אט לגוף.

כתוצאה של טיפול בלבלב עם עלוקה רפואית, החולה יכול להשיג הקלה גדולה במצבו ואפילו ריפוי.

צרו קשר לקביעת טיפול

חלק מהלקוחות לא הרגישו כאבים כלל, אחרים חווים כאב חד וחולף, משהו כמו עקיצת יתוש. זה נמשך פחות מדקה, שכן העלוקה מפרישה חומר הרדמה מקומי אל תוך הפצע בזמן שהוא ניזון.

בטוח מאוד. משתמשים בו בבטחה במרכז ומזרח אירופה, במשך מאות שנים. לאחר שנים רבות של שימוש קליני נטול בעיות,עלוקות מסוג Hirudo medicinalis קיבל אישור רשמי כמכשיר רפואי בשנת 1984 ממינהל המזון והתרופות האמריקני ה FDA.

כן. לא ניתן לטפל בעלוקות באנשים אשר סובלים ממחלות כגון אנמיה, המופיליה ובהפרעות קרישת אחרות. אם אתם נוטלים אספירין (שמעכב את קרישת הדם), עליכם להימנע מטיפול בעלוקה. בנוסף, לא ניתן להשתמש בעלוקות לטיפול בזיהומים הניתנים בדם, כמו דלקת כבד B ו- C, ומחלות HIV. נשים בהריון. ובחולים עם נטייה להיווצרות צלקת קלואידית.

אצל מרבית החולים אחרי עקיצת העלוקה יתחילו לגרד ביום השני לאחר הטיפול ואז ימשיכו לגרד בערך 2-3 ימים. זהו סימן טוב, שכן הגרד נובע משחרור היסטמין, ומראה כי הריפוי מתרחש במקום, למידע מורחב ניתן לקרוא באתר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן