כיצד עוזרות העלוקות בתפקוד הזקפה?

כיצד עוזרות העלוקות בתפקוד הזקפה?
זמן קריאה: 2 דקות

כיצד עוזרות העלוקות בתפקוד הזקפה?

במצב של חוסר אין אונות ואימפוטנציה לצורך זקפה, הנקודה החשובה ביותר היא תפקוד תקין של כלי הדם. כבר הוכח כי חוסר תפקוד בזיקפה הוא המבשר הראשון של מחלות לב כליליות ואוטם שריר הלב. לכן כל כך נחוץ להשתמש בטיפול בשיטות המשפרות את זרימת הדם, מדללות את הדם.

טיפול טבעי בבעיות זקפה ואין אונות

אחת השיטות היעילות והיעילות ביותר שנתרמו על ידי הטבע כדי להשיב את בריאות הגברים – היא הירודותרפיה – או בשמה האחר טיפול בעלוקות רפואיות. למרות גודל הבעיה ומי שממציא פתרונות לה, יש רק שיטת עבודה אחת באמת להשבת העוצמה, ללא תופעות לוואי, מה שמאפשר להשתמש בה ברוב המצבים, ביעילות של כמעט 100% במהלך הפגישות, רוק העלוקה שמופרש לגוף האדם, מדלל את כל נוזלי הגוף כמו – דם, מרה, נוזל הערמונית, זרע. בשל כך, קרישי הדם מתמוססים בכלי האגן, עם הזמן משתפרת האלסטיות של כלי הדם, זרימת הדם לגוף ולאיבר המין, וכתוצאה מכך מושגת זקפה ארוכה ויציבה.

איזור הטיפול בעלוקות בבעיות זקפה ואין אונות

הצבת עלוקות באזור העצה (מקום היציאה משורשי העצב של חוט השדרה) מעניק גירוי נוירו-רפלקס רב עוצמה של מערכת הרבייה כולה. לאחר הפגישה, החולים מציינים שיפור במצב הרוח, עלייה בחיוניות, עלייה בסיבולת הגופנית.

כיצד עוזרות העלוקות בתפקוד הזקפה?
כיצד עוזרות העלוקות בתפקוד הזקפה?

ניתן לשים גם עלוקות באזור הטחורים – שמנקה את הרקטום ואת מקלעת הווריד בצוואר השלפוחית, עוזר בטיפול של סימפטומים של תכיפות במתן שתן.

כמו כן ניתן לשים עלוקות בטבור,  ההשפעה היא ישירה על הכבד, לגברים שבדרך כלל עובדים במצב אינטנסיבי ותחת סטרס. העיכול משתפר, ביטויים של אלרגיות למזון – אקזמה, עור מגרד, קשקשים נעלמים לעיתים קרובות. הכבד מעורב במטבוליזם הורמונלי. ומהווה שיפור לתפקודי הכבד ומאריך את חיי הורמון המין הגברי – טסטוסטרון.

השמת עלוקות באזור הצוואר והראש משפרת את זרימת המוח, מבטלת את תחושת הנמנום, לחץ דם, טינטון ומשפרת באופן משמעותי את הביצועים את העבודה של בלוטת יותרת המוח – הבלוטה המרכזית של המערכת האנדוקרינית, אשר מעוררת את האשכים המייצרים טסטוסטרון כך שכמות ההורמון משתפרת. מדענים הוכיחו כי הפרשת העלוקה נמצאת בזרם הדם במשך מספר שבועות, ומפעילה את השפעת האנטי-אייג'ינג, המרפא על כל הגוף, ללא קשר למקום הימצאות העלוקות.

צרו קשר לקביעת טיפול

חלק מהלקוחות לא הרגישו כאבים כלל, אחרים חווים כאב חד וחולף, משהו כמו עקיצת יתוש. זה נמשך פחות מדקה, שכן העלוקה מפרישה חומר הרדמה מקומי אל תוך הפצע בזמן שהוא ניזון.

בטוח מאוד. משתמשים בו בבטחה במרכז ומזרח אירופה, במשך מאות שנים. לאחר שנים רבות של שימוש קליני נטול בעיות,עלוקות מסוג Hirudo medicinalis קיבל אישור רשמי כמכשיר רפואי בשנת 1984 ממינהל המזון והתרופות האמריקני ה FDA.

כן. לא ניתן לטפל בעלוקות באנשים אשר סובלים ממחלות כגון אנמיה, המופיליה ובהפרעות קרישת אחרות. אם אתם נוטלים אספירין (שמעכב את קרישת הדם), עליכם להימנע מטיפול בעלוקה. בנוסף, לא ניתן להשתמש בעלוקות לטיפול בזיהומים הניתנים בדם, כמו דלקת כבד B ו- C, ומחלות HIV. נשים בהריון. ובחולים עם נטייה להיווצרות צלקת קלואידית.

אצל מרבית החולים אחרי עקיצת העלוקה יתחילו לגרד ביום השני לאחר הטיפול ואז ימשיכו לגרד בערך 2-3 ימים. זהו סימן טוב, שכן הגרד נובע משחרור היסטמין, ומראה כי הריפוי מתרחש במקום, למידע מורחב ניתן לקרוא באתר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן