טיפול בפסוריאזיס עם עלוקות רפואיות

טיפול בפסוריאזיס עם עלוקות רפואיות
זמן קריאה: 3 דקות

פסוריאזיס היא מחלת עור דלקתית כרונית ממקור לא זיהומי שעלולה לגרום לסבל רב. אם בשלב הראשוני של התפתחות המחלה אדם מודאג בעיקר מהצד האסתטי של המחלה (עם פסוריאזיס מופיעים כתמים "קשקשים" על העור), אז עם התפתחות התהליך הפתולוגי, גירוד, צריבה וביטויים אחרים של אי נוחות להצטרף לפגם הקוסמטי.

אבל גם צד אחד של הבעיה חשוב. במוקדים פסוריאטיים, תפקוד ההגנה של העור נפגע, מה שהופך את הכתמים הללו לשער לזיהומים. לכן, הטיפול צריך לכלול השפעה על כל היבטי המחלה: סילוק הגורם, תסמינים ומניעת סיבוכים זיהומיים.

טיפול הירודו בפסוריאזיס יכול להקל באופן משמעותי על מצבו של החולה ולהפחית הן את ביטויי המחלה והן להפחית את הסיכונים לתוצאות בלתי רצויות.

השפעות של טיפול בעלוקות הירודו-תרפיה בפסוריאזיס

פלאקים פסוריאטיים הם מוקדי דלקת שבהם מופרעים חילוף החומרים של הרקמה ומחזור חלוקת התאים. רוק העלוקות מכיל חומרים פעילים ביולוגית רבים בעלי ההשפעה הבאה:

לחסל את התהליך הדלקתי על ידי שיפור חילוף החומרים ברקמות. גירוי זרימת הדם מאפשר להבטיח אספקת חומרים מזינים וחמצן נוספים למוקדי הדלקת, וכן להאיץ את תהליך הסרת תוצרי הריקבון הסלולריים. בשילוב זה עוזר לעצור את הדלקת ולהפחית את ביטוייה – גירוד בעור.

שיפור של מספר תפקודי גוף. פסוריאזיס לא מופיע משום מקום. ביטויי העור שלו הם תוצאה של הפרעות בתפקוד של מערכות ואיברים, בפרט, מערכת החיסון. הרוק של העלוקות מכיל חומרים כמו היאלורונידאז, אורגלאז, אפיראז, דסטיבאז ועוד רבים אחרים, בעלי השפעה מרפאת על הגוף כולו. משחזר תהליכים מטבוליים, אספקת דם ותזונת רקמות, הם עוזרים להגדיל את תקופת ההפוגה, וגירוי מכני של נקודות ביו-אקטיביות בעת קביעת עלוקות מייצר אפקט דומה להשפעה של דיקור, המאפשר לך לנרמל את תפקוד מערכת העצבים. לשפר את הפונקציות של מערכות אחרות.

מידע נוסף על מחלות הניתנות לריפוי בפרמקולוגיה המודרנית עם עלוקות רפואיות

אין תרופה אחת שתהיה לה השפעה כה מדהימה על גוף האדם! הטבע עצמו נתן לנו "מפעל ריפוי" ייחודי – עלוקה, המסוגלת לייצר קומפלקס של תרכובות ריפוי והתחדשות! הירודותרפיה הוכיחה את עצמה בתחום הקוסמטיקה, שכן חומרי רוק העלוקה הנכנסים לזרם הדם מעניקים לעור גמישות, רעננות וצבע זוהר בריא. לאחר מספר פגישות, כל מיני פריחות ונפיחות נעלמים מהעור, קמטים עדינים הופכים פחות בולטים. שיטה בטוחה ויעילה של מריחה בו-זמנית של 20-30 עלוקות על הפנים משמשת בהצלחה כמיצוק עור לא ניתוחי, ללא צלקות לאחר עקיצות. בדרמטולוגיה , השפעה חיובית של עלוקות נצפתה בטיפול בפצעונים ופצעונים, אלרגיות, אקזמה ופסוריאזיס, סקלרודרמה מוקדית ונשירת שיער. ישנן דוגמאות לריפוי אקנה ורוזציאה בטיפול מורכב עם תרופות, אך ללא אנטיביוטיקה ורואקוטן. עם דליות, thrombophlebitis, כיבים טרופיים, העלוקה משפיעה על סיבת המחלה, בהיותה תוספת טובה או אפילו חלופה לטיפול כירורגי, שעוצר רק באופן זמני את התהליך הפתולוגי. על ידי שיפור זרימת הדם, העלוקות עוזרות היטב לפציעות, במצבים שלאחר הניתוח, כמו גם לפצעים שאינם מרפאים לטווח ארוך. צלקות שלאחר הניתוח על רקע הירודותרפיה נשארות פחות בולטות. עלוקות משפרות משמעותית את המצב במחלות של מערכת הלב וכלי הדם והעצבים, כגון יתר לחץ דם עורקי, טרשת עורקים, מחלת לב כלילית, אי ספיקת לב שלב I-II, קרדיווסקלרוזיס, מצבים לאחר שבץ מוחי, מחלות כלי דם במוח וחוט השדרה, אוסטאוכונדרוזיס של עמוד השדרה, רדיקוליטיס, בקע בין חולייתי, נדודי שינה, עצבים ונוירוזות. השפעה טובה מאוד נצפית מעלוקות במחלות של איברי אף אוזן גרון (דלקת אוזן גרון, מחלות של הסינוסים הפרה-אנזאליים, דלקת שקדים כרונית, אובדן שמיעה כרוני, טינטון, דלקת עצבים חריפה של עצבי השמיעה) ומחלות עיניים (גלאוקומה, ניוון רשתית, טראומה, כל תהליכים דלקתיים). עלוקות משפרות את המצב במחלות של מערכת העיכול , ביטול הפרעות ספסטיות ואטוניות (דיסקינזיה, עצירות) ודלקת של איברי העיכול (דלקת קיבה, לבלב, דלקת כיס המרה, הפטיטיס, קוליטיס), משחזרות את התפקוד לקוי של מערכת העיכול. פעולת רוק העלוקה ויציאת נוזלים עומדים מרקמות משפרים את חילוף החומרים ואת פעילות המערכת האנדוקרינית ומסייעים בסוכרת, דלקת בלוטת התריס, יתר פעילות בלוטת התריס, ציסטות בבלוטת התריס והשמנת יתר). סוכר בדם, כולסטרול, טרנסמינאזות בכבד ופרמטרים אחרים בדם מנורמלים. עלוקות הוכיחו את עצמן בגינקולוגיה ובאורולוגיה . Hirudotherapy יעיל לכל תהליכים דלקתיים (salpingoophoritis, endometritis, prostatitis, pyelonephritis), אנדומטריוזיס, ציסטות, שרירנים, אדנומה של הערמונית, פעילות מינית מופחתת בקרב גברים ונשים, הפרעות מחזור ו-PMS, הפרעות פוריות והפרעות בגיל המעבר. טיפול בעלוקות עם שימוש אינדיבידואלי של תוכניות שנבחרו במיוחד, כולל ההשפעה על נקודות פעילות ביולוגית חשובות, מאפשר לא רק לטפל במחלות, אלא גם להפעיל את התהליכים בגוף שאחראים על חילוף החומרים, עליזות ומצב רוח חיובי.

מתי לא להשתמש בטיפול בעלוקות עבור פסוריאזיס

טיפול בעלוקות, כמו כל שיטת טיפול אחרת, חייב להיות מוסכם עם המטפל.

לכל מי שסובל מאחד מהתוויות נגד להירודותרפיה הן:

  • הריון והנקה;
  • אנמיה ו/או תת לחץ דם;
  • גיל ילדים קטן;
  • תפקוד לקוי של קרישת הדם;
  • שבץ, התקף לב בהיסטוריה;
  • חולשה כללית לאחר מחלה או ניתוח.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן