טיפול בעלוקות שיטת הריפוי הישנה שעושה קאמבק

טיפול בעלוקות למגוון בעיות רפואיות
זמן קריאה: 3 דקות

טיפול בעלוקה רפואית

טיפול בעלוקות … אנשים רבים לא מרגישים בנוח מהמחשבה שמשהו ייצמד לעורם ויונק את דמם. עם זאת, לעיתים קרובות רק זו יכולה להיות הישועה ממחלות מסוימות כמו -כאבים כרוניים, אנדומטריוזיס, סכרת, לחץ דם, דלקות פרקים, כיבים ברגלים, סינוסיטיס, דליות ואפילו עקרות ועוד הרבה מחלות שונות.

הירודותרפיה (בלטינית – עלוקה) ידועה לאנושות מאז ומתמיד. ציורי קיר המתארים טיפול בעלוקות נמצאים על קירות קברי הפרעונים. היפוקרטס, גאלן, אביסנה הזכירו שוב ושוב בכתיביהם את היתרונות הבלתי מוגבלים של העלוקות, והדגישו את הייחודיות של שיטת טיפול זו. באירופה ובמיוחד במזרח אירופה שימוש בעלוקה מעולם לא נשכחה. היו תקופות בהן סוג זה של טיפול הוחלף בטיפולים של הרפואה המערבית. אבל לא מהזיכרון של האנשים. לכן כיום אט אט טיפול בעלוקות מתחיל להיות נפוץ יותר ויותר וכיום הן הטיפול הכי לא שגרתי ואופנתי באירופה. לדוגמה, באיטליה, יש לקבוע פגישה עם מטפל העוסק בתחום מספר חודשים מראש.

מה סוד הפופולריות שהתעוררה? הרבגוניות של השיטה

ראשית, העלוקה "יושבת" רק בנקודות פעילות ביולוגית. אל תחשוב שאם יש לך כאב ראש, אז העלוקה תחובר לראש, ואם הרגל – אז לכף הרגל. המטפל שם עלוקה על הנקודות האחראיות על עבודתם של איברים מסוימים.

שנית, ביס שנותנת העלוקה הרפואית היא מזריקה רוק לדם, המכיל כ -150 חומרים פעילים ביולוגית. זה טבעי "קוקטייל טבעי" שמשמש כתרופה אוניברסלית.

שלישית, לאחר עקיצה והתנתקות העלוקה מהאדם שבדרך כלל יכולה לנוע בין 30-60 דקות, נוזל מהפצע שיצרה העלוקה תערובת של דם ונוזלי לימפה. ככל שיש לנו יותר הפרשות, כך הריפוי של הגוף יהיה טוב יותר ומהיר בניקוי מדם תקוע, מלכלוך ומיקרובים.

הדם והלימפה שההפרעות העומדות בבסיס מחלות רבות, כולל הזדקנות הגוף.

אובדן דם מעקיצת עלוקה מגרה את הסינתזה של תאי דם אדומים חדשים בגוף האדם, ובכך מחדשת את הגוף בצורה טבעית. סוד רוק העלוקה מפרק שומנים, ומפחית את הסיכון לטרשת עורקים, התורם גם להתרחקות הזיקנה.

השפעה מדהימה נוספת של הירודותרפיה – הורדת לחץ הדם – מתעוררת לא רק בשל העובדה שהעלוקה מוצצת חלק מהדם, אלא גם בשל העובדה כי החומרים הפעילים ברוק העלוקה מפיגים את התכווצויות כלי הדם. כמו כן, חשוב שההשפעה ההיפוטית הזו יכולה להימשך ימים ואף חודשים. לכן, כדי להפחית לחץ, די די בביצוע נהלי הירודותרפיה אחת לשבוע, ומאוחר יותר ופחות.

והעלוקה עוזרת גם לרדת במשקל, ממיסה הידבקויות וצלקות, מנקה את הגוף מרעלים ומשפרת את החסינות.

איזה סוגי מחלות ניתן לטפל עם עלוקה רפואית ?

כמעט כל האיברים ניתנים לטיפול באמצעות עלוקה רפואית. לדוגמא, עלוקות, כמו שום תרופה אחרת, מתמודדות עם מחלות גינקולוגיות, אפילו אלה המורכבות ביותר.

הטיפול בעלוקות יעיל מאוד במחלות לב וכלי דם, הפרעות נוירולוגיות, פציעות ספורט ושיקום לאחר ניתוח. הירודותרפיה טובה בטיפול אורולוגי, עם מחלות אף אוזן גרון, מחלות במערכת השלד והשרירים, שיגרון, הפרעות מטבוליות, מחלות עור, אנדוקריניות, גסטרואנטרולוגיות ורבות אחרות.

כמובן, ניסים לא קורים אחרי טיפול אחד, והחלמה אפשרית רק בהתמדה של שיגרת טיפולים .

חלק מהלקוחות לא הרגישו כאבים כלל, אחרים חווים כאב חד וחולף, משהו כמו עקיצת יתוש. זה נמשך פחות מדקה, שכן העלוקה מפרישה חומר הרדמה מקומי אל תוך הפצע בזמן שהוא ניזון.

בטוח מאוד. משתמשים בו בבטחה במרכז ומזרח אירופה, במשך מאות שנים. לאחר שנים רבות של שימוש קליני נטול בעיות,עלוקות מסוג Hirudo medicinalis קיבל אישור רשמי כמכשיר רפואי בשנת 1984 ממינהל המזון והתרופות האמריקני ה FDA.

כן. לא ניתן לטפל בעלוקות באנשים אשר סובלים ממחלות כגון אנמיה, המופיליה ובהפרעות קרישת אחרות. אם אתם נוטלים אספירין (שמעכב את קרישת הדם), עליכם להימנע מטיפול בעלוקה. בנוסף, לא ניתן להשתמש בעלוקות לטיפול בזיהומים הניתנים בדם, כמו דלקת כבד B ו- C, ומחלות HIV. נשים בהריון. ובחולים עם נטייה להיווצרות צלקת קלואידית.

אצל מרבית החולים אחרי עקיצת העלוקה יתחילו לגרד ביום השני לאחר הטיפול ואז ימשיכו לגרד בערך 2-3 ימים. זהו סימן טוב, שכן הגרד נובע משחרור היסטמין, ומראה כי הריפוי מתרחש במקום, למידע מורחב ניתן לקרוא באתר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן