טיפול בצהבת ועלוקה רפואית

טיפול בצהבת ועלוקה רפואית
זמן קריאה: 2 דקות

צהבת (הפטיטיס) ממשיכה להשפיע על מיליוני אנשים במדינות מפותחות במערב ובמדינות עניות של אפריקה ואסיה, ללא קשר לגבולות ולמדיניות. הפטיטיס נקראת דלקת של הרקמה, פרנכימה הכבד. הדלקת יכולה להתחיל עקב שיכרון, כלומר הרעלה ברעלים שונים (פטריות, תרופות, תרופות) ויכולה להתחיל גם בחדירת הנגיף לגוף האדם.

נגיפי הפטיטיס חודרים לתאי הכבד עם זרימת הדם. ישנם מספר סוגים של הפטיטיס הנגרמים על ידי וירוסים. הסיווג המודרני הקצה להם את האותיות של האלפבית הלטיני-A, B, C, D, E, וכו '.הפטוציטים מתחילים לעבוד למען האינטרסים של התוקפן, מייצרים מספר עצום של וירוסים, אשר, בתורם, לוכדים חדשים, עד אז תאי כבד בריאים. סוג זה של תגובת שרשרת, המתפתחת באופן אקספוננציאלי, עלולה להוביל להרס של האיבר הפגוע כולו.

לרקמת הכבד יש יכולת התחדשות פנומנלית ומסוגלת להתאושש מהר מאוד, אך נגיף הצהבת אינו נותן למטופל הפוגה, ומשאבי ההתחדשות מתרוקנים מהר מאוד. במקביל, למרבה הצער, מערכת החיסון מגייסת כוחות להשמיד את תאי הכבד של עצמם שנלכדו על ידי הנגיף. ככלל, במחיר של הפסדים עצומים הגוף מסוגל לעצור את התוקפנות של הנגיף ולהתחיל לשקם את הגוף. עם זאת, כאחד מכל חמישה מקרים של הפטיטיס לובשת צורה כרונית ומובילה בהדרגה להתפתחות של שינויים חמורים בלתי הפיכים בכבד.

טיפול בדלקת כבד נגיפית-תהליך זה הוא די ארוך, יקר, ולמרבה הצער, לא תמיד מוביל להצלחה. תרופות אנטי-ויראליות מיוחדות ותכשירי אינטרפרון משמשים לטיפול. לאחר קורס של 6 – או 12 חודשים, הטיפול נחשב מוצלח אם הנגיף נעלם בדם והפרמטרים הביוכימיים של הדם מנורמלים. על נורמליזציה של בריאות וביצועים בשנה הראשונה לטיפול, ככלל, לא יכול לדבר. לא רק שהנגיף מעניק "מכה בכבד" הרסנית, אלא שהטיפול עצמו מלווה בדרך כלל בתופעות לוואי. על רקע הטיפול, לעתים קרובות יש הפרות של המערכת האנדוקרינית, בפרט – בלוטת התריס; מפתחת תסמונת אסתנית, דיכאון, פריחות בעור.

עלינו להודות שהאפשרויות של הרפואה הקונבנציונלית שלנו בטיפול בהפטיטיס נגיפית אינן בלתי מוגבלות ולא נטולות סיבוכים רפואיים. יש צורך להכיר ולהשתמש באפשרויות הרפואה הטבעית בשמירה על בריאותם של חולי הפטיטיס ויראלית. קשה למצוא שיטה טבעית יותר, ללא תגובות שליליות וסיבוכים, הדומה ל-hirudotherapy. למרבה הצער, לרוב האנשים אין מידע על שיטת טיפול נפלאה זו.

הפטיטיס מלווה בהידרדרות משמעותית בתפקוד תאי הכבד והחלפתם ברקמת חיבור. כתוצאה מכך, הגוף הפר באופן דרמטי את כל סוגי המטבוליזם. עבור חולים כאלה, טיפול בעלוקה הוא הכרחי לחלוטין, והיישום שלו יעיל יותר, ככל שמתחילים בטיפול מוקדם יותר.
עלוקות רפואיות משפרות משמעותית את הפרוגנוזה של מחלת כבד. ניסיון חיובי בטיפול בשיטות של hirudotherapy אפילו שחמת כבד כפוסט-אלכוהולי, רעיל ופוסט-זיהומי מאפשר לנו להמליץ ​​על יישומו הרחב.

עלוקות משחררות את הגוף החולה מגודש ורידי, ומסירה רעלים.

עלוקה נקראת לעתים קרובות מחט חיה. תחת ההשפעה הטיפולית של עלוקות בגוף נוצרו עשרות אנזימים המיישרים באופן טבעי את המערכת החיסונית של המטופל, ממיסים צלקות (במקרה של צלקת הפטיטיס ורקמת כבד שונה), משחזרים את המיקרו-סירקולציה באיבר הפגוע. בין האנזימים הללו – החשובים ביותר:

  • הירודין הוא מעכב תרומבין. דילול דם.
  • Eglin, destabilase, Belin b, bellastezin – פירוק כולסטרול, עצירת פירוק רקמות, שיפור תזונה של תאי עצב, גדילת סיבי עצב.
  • חומר אורגנאז- מגביר את זרימת הדם הנימים, "פותח" נימים סגורים, מפחית לימפוסטזיס, מסיר נפיחות מכל מוצא.
  • הורמון השמחה-סרוטונין, כאב מפחית דופמין, גל של כוח, אנרגיה. טיפול במצבי דיכאון.
  • קטליזטור היאלורונידאז – מפרק רקמת חיבור. מנקה את החלל הבין תאי מרעלנים שהצטברו. יעיל בטיפול בהידבקויות וצלקות.

למרות מאות השנים – היסטוריה עתיקה של שימוש בעלוקות רפואיות וקלות השימוש לכאורה בשיטה זו מחייבת כמובן שימוש מקצועי.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן