מתיחת פנים טבעית עם עלוקות רפואיות

מתיחת פנים טבעית עם עלוקות רפואיות
זמן קריאה: 2 דקות

מתיחת פנים טבעית עם עלוקות רפואיות

ההשפעות המיטיבות של הירודותרפיה בקוסמטיקה – אקנה, פיגמנטציה, צלוליטיס

טיפול בעלוקות – מתיחת פנים עם עלוקות משמשת באופן פעיל בקוסמטיקה. ההליך מתרחש על ידי מספר מנגנוני פעולה שקיימים ברוק העלוקה:

  • נוגד קרישה, משפר את תפקוד כלי הדם: הדרמיס מקבל יותר חומרים תזונתיים וחמצן, זרימת הדם משוחזרת בכל האזורים ומיקרו-נימים מוחזרים לשימוש מחדש. בעזרת היאלורונידאז ניתן לתקן את המראה של צלקות, כולל לאחר אקנה. זה מסיר את העור והופך את העור לבריא.
  • אנטי דלקתי ואנטי היסטמין. ממריץ את הסרת הבצקת, אדמומיות, גירוי. בזכות טיפול בעלוקות, ניתן להשיג תוצאות מרשימות במאבק נגד אקנה.
  • עליית ההתנגדות ושיפור תפקודי ההגנה של העור. על ידי שיפור תהליכים מטבוליים בעור, ניתן להפחית את השפעתם של גורמים שליליים כגון: קרינת UV, זיהומיםם, רעלים וכו. זה מאפשר לך למנוע ולהאט תהליכים הקשורים לגיל.

בקוסמטיקה תהליך קביעת העלוקות נקרא הידרותרפיה. זה עוזר לרענן את גוון העור, להדק אותו, לחזק את המרקם שלו, להחליק קמטים קטנים ולהפחית את חומרת "קמטים" גדולים של העור, לקבל גוון עור בריא. כמו כן הטיפול עוזר בלחסל בצקות, עיגולים כהים מתחת לעיניים, צלקות לאחר שסבלו מאקנה. ההליך יכול להיות שיטה עצמאית של התחדשות או בשילוב עם שיטות אחרות.

מתיחת פנים טבעית עם עלוקות רפואיות
מתיחת פנים טבעית עם עלוקות רפואיות

הכנה לטיפול בעלוקות רפואיות

ההליך מורכב מכמה שלבים:

  1. ניקוי העור במים חמימים.
  2. הצבת עלוקות בנקודות מסוימות בפנים.
  3. המתנה לסיום עבודת העלוקה שיכולה לקחת בין 20-45 דקות, עד שהעלוקה תהיה רוויה בדם.
  4. הסרת עלוקות – הן מתנתקות באופן עצמאי, ואם זה לא קורה, המטפל מסיר בזהירות את העלוקה עם גזה טבולה באלכוהול רפואי.
  5. דימומים קלים עשויים להימשך בין 12-24 שעות וזה תקין.

מי לא יכול לעבור טיפול בעלוקות בהירותרפיה ?

אין טיפול בהידרותרפיה בקוסמטיקה ובתחומי רפואה אחרים למי שסובל מהמחלות הבאות:

  • תגובות אלרגיות לחומרים הכלולים ברוק עלוקה.
  • מחלות אונקולוגיות.
  • אנמיה, ירידה בהמוגלובין מתחת ל 110 גרם לליטר.
  • איידס HIV.
  • בזמן ווסת והריון.
  • מחלות דם הקשורות במערכת הקרישה.

למידע נוסף על התווית הטיפול ליחצו כאן

 

צרו קשר לקביעת טיפול

חלק מהלקוחות לא הרגישו כאבים כלל, אחרים חווים כאב חד וחולף, משהו כמו עקיצת יתוש. זה נמשך פחות מדקה, שכן העלוקה מפרישה חומר הרדמה מקומי אל תוך הפצע בזמן שהוא ניזון.

בטוח מאוד. משתמשים בו בבטחה במרכז ומזרח אירופה, במשך מאות שנים. לאחר שנים רבות של שימוש קליני נטול בעיות,עלוקות מסוג Hirudo medicinalis קיבל אישור רשמי כמכשיר רפואי בשנת 1984 ממינהל המזון והתרופות האמריקני ה FDA.

כן. לא ניתן לטפל בעלוקות באנשים אשר סובלים ממחלות כגון אנמיה, המופיליה ובהפרעות קרישת אחרות. אם אתם נוטלים אספירין (שמעכב את קרישת הדם), עליכם להימנע מטיפול בעלוקה. בנוסף, לא ניתן להשתמש בעלוקות לטיפול בזיהומים הניתנים בדם, כמו דלקת כבד B ו- C, ומחלות HIV. נשים בהריון. ובחולים עם נטייה להיווצרות צלקת קלואידית.

אצל מרבית החולים אחרי עקיצת העלוקה יתחילו לגרד ביום השני לאחר הטיפול ואז ימשיכו לגרד בערך 2-3 ימים. זהו סימן טוב, שכן הגרד נובע משחרור היסטמין, ומראה כי הריפוי מתרחש במקום, למידע מורחב ניתן לקרוא באתר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן