התחדשות ומתיחת פנים עם עלוקות

נקודות השמה למתיחת פנים עם עלוקות
זמן קריאה: 3 דקות

התחדשות ומתיחת פנים עם עלוקות

התחדשות ומתיחת פנים עם עלוקות, נשים משתמשות במגוון שיטות לשמירה על נעוריהן. אחד מהם הוא הירודותרפיה, או בשמה האחר מתיחת פנים עם עלוקות רפואיות.

מדוע עלוקה עוזרת להילחם בהזדקנות?

מדוע הירודותרפיה כה יעילה? העניין הוא לא רק שהעלוקות מוצצות "דם רע". אמנם לדילול הדם יש השפעה חיובית על הפסקת התהליך הדלקתי. עם זאת, ליעילותה של הירודותרפיה בקוסמטיקה יש סיבות אחרות: הרוק המופרש מהעלוקה מכיל אנזימים מיוחדים המשפרים את הסינתזה של קולגן טבעי. על בסיס זה מבוססות ההרמה הביולוגית של עור הפנים, החלקה של קמטים עמוקים. כמו כן אנזימי העלוקה יכולים לפרק מחסני שומן, ולכן ניתן להשתמש בהם לירידה במשקל. תוצאות הטיפול בעלוקות רפואיות הן: הפחתה יעילה בביטוי של קמטים עמוקים, חיסול מוחלט של קמטים ראשונים שבקושי בולטים כמעט, שחזור גוון עור בריא, ריפוי פריחות אקנה ואקנה, הידוק שרירי הפנים, הסרת נפיחות, ביטול מוקדי דלקת כרוניים, חיזוק כללי של העור.

איפה מניחים את העלקות במתיחת פנים ?

השמת העלוקות רפואיות, חשוב לשים בנקודות מסוימות, שהם פעילים ביולוגית. הנקודות הבאות משמשות לשיקום גוון פנים סגלגל / אדמומי, לאיזון העור: אזור הצוואר, האזור שמאחורי האוזניים, העפעפיים, הנקודות התת-רחובות, בין הגבות.ניתן לשפר את האפקט הקוסמטי על ידי שימוש בנקודות חשובות אחרות בגוף. בנוסף אפשרי לשים עלוקות במקומות נוספים בכדי להגדיל את יעילות ההליך: על אזור הכבד, עצם הזנב. יחד עם זאת, לא רק מתיחת פנים נהדרת תתקבל, אלא גם בונוסים נחמדים. לדוגמא מי שסובל מעייפות מתמדת, ועייפות תוחלף בפרץ אנרגיה.

בהשמת העלוקה על העור תרגישו תחושת עקצוץ או צריבה קלה. זו אינה תגובה שלילית בעור, אלא תופעה רגילה בשימוש בעלוקה . בהקזת דם עם העלוקה, חומרים רעילים שנצברו לאורך זמן מסולקים מהגוף.

נקודות השמה למתיחת פנים עם עלוקות
נקודות השמה למתיחת פנים עם עלוקות

הכנה לטיפול בעלוקות:

חל איסור להשתמש במוצרי טואליטיקה או בשמים עם ניחוחות חזקים ומתמשכים, העלוקה לא סובלת ניחוחות כאלה כמו כן מומלץ להימנע מעישון שכן העלוקה יכולה לסרב להתחבר לבן אדם עם ריחות חזקים.

בטיפול עצמו, משתמשים בדרך כלל רק בשלושה עלוקות עד חמש, אך לא לא יותר במפגשים הראשונים. לאחר הטיפול העלוקות  מושמדות – העלוקה אינה מתאימה לשימוש חוזר, לאחר סיום התהליך, יש לחבוש את אזור הפצע. הדימום לאחר הטיפול נמשך בין 12-24 שעות וזה מצב נורמלי לחלוטין .

כמה טיפולים נדרשים לטיפול במתיחת פנים עם עלוקות ?

כדי להשיג את התוצאה הרצויה של התחדשות חזותית מתמשכת של העור מומלץ לעבור בין 10-12 טיפולים, למרות שהפרוצדורות הראשונות כבר משפיעות לטובה על מצב העור.

צרו קשר לקביעת טיפול

חלק מהלקוחות לא הרגישו כאבים כלל, אחרים חווים כאב חד וחולף, משהו כמו עקיצת יתוש. זה נמשך פחות מדקה, שכן העלוקה מפרישה חומר הרדמה מקומי אל תוך הפצע בזמן שהוא ניזון.

בטוח מאוד. משתמשים בו בבטחה במרכז ומזרח אירופה, במשך מאות שנים. לאחר שנים רבות של שימוש קליני נטול בעיות,עלוקות מסוג Hirudo medicinalis קיבל אישור רשמי כמכשיר רפואי בשנת 1984 ממינהל המזון והתרופות האמריקני ה FDA.

כן. לא ניתן לטפל בעלוקות באנשים אשר סובלים ממחלות כגון אנמיה, המופיליה ובהפרעות קרישת אחרות. אם אתם נוטלים אספירין (שמעכב את קרישת הדם), עליכם להימנע מטיפול בעלוקה. בנוסף, לא ניתן להשתמש בעלוקות לטיפול בזיהומים הניתנים בדם, כמו דלקת כבד B ו- C, ומחלות HIV. נשים בהריון. ובחולים עם נטייה להיווצרות צלקת קלואידית.

אצל מרבית החולים אחרי עקיצת העלוקה יתחילו לגרד ביום השני לאחר הטיפול ואז ימשיכו לגרד בערך 2-3 ימים. זהו סימן טוב, שכן הגרד נובע משחרור היסטמין, ומראה כי הריפוי מתרחש במקום, למידע מורחב ניתן לקרוא באתר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן