טיפול בעלוקות בסינוסיטיס

טיפול בעלוקות בסינוסיטיס
זמן קריאה: 3 דקות

טיפול בעלוקות בסינוסיטיס

סינוסיטיס – קבוצה של דלקת חריפה או כרונית של הסינוסים הפראנזאליים – סינוסיטיס, סינוסיטיס קדמית, אשר בשלב מוקדם של המחלה במשך תקופה ארוכה יכולה להופיע במסווה של נזלת כרונית. לעיתים קרובות מופיע כסיבוך של שפעת, חצבת, חום , נזלת, כמו כן יכול להיות תוצאה של תהליך דלקתי בשינים של שורשי הטוחנות העליונות.

מה זה סינוס ?

הסינוס הוא חלל אוויר הממוקם בחלק הקדמי של הגולגולת האנושית.

בבני אדם, חללי אוויר כאלה ארבע, הם ממוקמים כמו שאמרנו למעלה בתוך הראש, סביב האף. הסינוסים מלאים באוויר ויש להם קרום רירי. יש להבחין בסינוס הבסיסי – sphenoidale, היא אחת, התאום השני הוא: מקסילרי – מקסילרי, קדמי – קדמי, אתמואיד – אתמווידאליס.

תסמינים לסינוסיטיס:

גודש באף, כאב ראש, לחץ כואב בצד הפנים בו מושפע הסינוס, ירידה בחוש הריח, נזלת מוגלשת; יכול להופיע טינטון, עייפות, עצבנות, דיכאון.

המחלה יכולה להיות חד צדדית או דו צדדית, והיא כוללת סינוס אחד או נגעים של כל הסינוסים הפרנזאאליים מצד אחד או משני הצדדים. הסינוסיטיס יכול לעיתים להסתבך על ידי תהליך של אלח דם, והופך לצורה כרונית, לעיתים קרובות דורש ניתוח.

האבחנה תלויה בתהליך הזיהומי והדלקתי. במקרה זה, כל סינוס מחובר לחלל האף כדי להעביר אוויר וריר. מכאן יוצא כי כל זיהום, תגובה חיסונית או אלרגית המתרחשת בחלל האף, נכנס מיד לסינוס, כאשר בעתיד מתרחשת מחלה זיהומית המלווה בתהליך דלקתי. עם התקדמות הדלקת, האוויר בסינוס יחד עם המוגלה שנאספה מפעילים לחץ על דפנות הסינוס וגורם לכאב. לעיתים פורץ תכולת סינוס מוגלתי וגורם לשפיכה של מוגלה מהאף. עם זאת, כאשר תכולת הסינוס פורצת לחלק המוחי של הגולגולת, המצב יכול להוביל  ולגרום לדלקת בקרום המוח.

רוב האנשים סובלים מסינוסיטיס כרוני, אשר מחמיר בכל נזלת, שפעת, נזלת.

הטיפול ברפואה המודרנית לסינוסיטיס היא אנטיביוטיקה עוצמתית ההורגת הכל, כולל חיידקים ידידותיים שעיכבו את התפתחותם של חיידקים מזיקים. ההשפעה לאחר טיפול אנטיביוטי, מורגשת מיד, כמובן שלנטילת אנטיביוטיקה בהמלצת הרופא צריכה להימשך 5-7 ימים עד לסילוק מוחלט של חיידקים פתוגניים.

עם זאת, לעתים קרובות למדי בשנים האחרונות בגלל השימוש התכוף באנטיביוטיקה, חיידקים יוצרים זנים עמידים שאינם רגישים לתרופה. והחיידקים הפתוגניים ששרדו בהזדמנות הקלה ביותר (עם הצטננות, עייפות, לחץ) מתחילים את פעילותם מחדש. המצב עובר לשלב חדש – סינוסיטיס כרונית. הפתולוגיה הזו של הרפואה המודרנית כמעט ולא מצליחה להתמודד.

טיפול בעלוקות רפואיות – הירודותרפיה אינה מטפלת רק בתהליך דלקתי כרוני זה. זה מרפא ומציל את האדם מהופעות המחלה. וללא שימוש בתופעות טראומטיות ותופעות לוואי של תרופות.

אין אלטרנטיבה לעלוקות רפואיות בסינוסיטיס.

מדוע תמיד נעשה שימוש מסורתי בטיפול בעלוקה רפואית לבעיות אלה בצורה כה יעילה ומעניק תוצאה יציבה?

אם ניקח בחשבון את מנגנון הפעולה של עלוקות רפואיות. כאשר העלוקה מצצה חלק קטן מהדם היא מכניסה במקביל לגוף האדם את החומרים הללו:

  • hirudin שמדלל את הדם, מסיר microthrombuses ומגדיל מאוד את מיקרו-הסירקולציה של הרקמה, כלומר מגביר את התזונה של דם חדש לרקמות, כמו גם מסיר מהר יותר את תוצרי החלפות והרעלים.
  • hyaluronidase, או lidase, שממיס שינויים בצלקת ברקמות ומשחזר את התהליכים המטבוליים בין כלי הדם לרקמות הגוף; להיאלורונידאז יש גם השפעה אנטיבקטריאלית.
  • bdellin, שיש לו השפעה אנטי דלקתית.
  • אצטילכולין, בעל יכולת להקל על עווית של שרירים חלקים, מרגיע את כלי הדם.

עלוקה רפואית עובדת כמפעל תרופות קטן פותרת בעיות רבות. זה מקל על דלקת, כאבים, מגביר מאוד את זרימת הוורידים והלימפה ויציאה לרקמות.

השפעה המדהימה של העלוקות הייתה לפני מאות שנים, שידעה והשתמשה בהצלחה על ידי אנשים באסיה ובאירופה. הם מצאו את החיה הנהדרת הזו לטיפול במחלות רבות. המדע המודרני מוצא הסברים לתופעות הפעולה של Hirudo medicinalis-leeches medical.

אם יש לך שאלות בנוגע לטיפול בהודותרפיה, טיפול בסינוסיטיס ומחלות אחרות, אנא צור קשר עם משרדנו.

לפרטים נוספים לחצו כאן ליצירת קשר

מידע אקדמי אודות עלוקת רפואיות

 

צרו קשר לקביעת טיפול

חלק מהלקוחות לא הרגישו כאבים כלל, אחרים חווים כאב חד וחולף, משהו כמו עקיצת יתוש. זה נמשך פחות מדקה, שכן העלוקה מפרישה חומר הרדמה מקומי אל תוך הפצע בזמן שהוא ניזון.

בטוח מאוד. משתמשים בו בבטחה במרכז ומזרח אירופה, במשך מאות שנים. לאחר שנים רבות של שימוש קליני נטול בעיות,עלוקות מסוג Hirudo medicinalis קיבל אישור רשמי כמכשיר רפואי בשנת 1984 ממינהל המזון והתרופות האמריקני ה FDA.

כן. לא ניתן לטפל בעלוקות באנשים אשר סובלים ממחלות כגון אנמיה, המופיליה ובהפרעות קרישת אחרות. אם אתם נוטלים אספירין (שמעכב את קרישת הדם), עליכם להימנע מטיפול בעלוקה. בנוסף, לא ניתן להשתמש בעלוקות לטיפול בזיהומים הניתנים בדם, כמו דלקת כבד B ו- C, ומחלות HIV. נשים בהריון. ובחולים עם נטייה להיווצרות צלקת קלואידית.

אצל מרבית החולים אחרי עקיצת העלוקה יתחילו לגרד ביום השני לאחר הטיפול ואז ימשיכו לגרד בערך 2-3 ימים. זהו סימן טוב, שכן הגרד נובע משחרור היסטמין, ומראה כי הריפוי מתרחש במקום, למידע מורחב ניתן לקרוא באתר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן